Междинен прием месец февруари

Прием за обучение по магистръски програми

 

ПРИЕМ НА КАНДИДАТСТУДЕНТСКИ ДОКУМЕНТИ

  • Прием на документи за обучение в дистанционна форма - от 5 февруари до 15 февруари 2018 г. (от 8:30 до 16:00 ч. ) в  Дирекция „Магистърски програми“ Ректорат, кабинет 309
  • или на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. За повече информация тел.: 062 / 618 319

При кандидатстване по e-mail e необходимо да изпратите сканирано копие на платежния документ за внесена кандидатстудентска такса и сканирано копие от диплома за висше образование/уверение, на което кандидат-студентът трябва да напише ръчно „Вярно с оригинала“ и да се подпише.

Приемът ще се осъществи в следните специалности: ТУК

 

Документи за кандидатстване

  • Копие на диплома за завършено висше образование / уверение;
  • Заявление до ректора по образец (заявлението можете да изтеглите от ТУК);
  • Документ за внесена такса за кандидатстване - 30 лв.

При кандидатстване по e-mail e необходимо да изпратите сканирано копие на платежния документ за внесена кандидатстудентска такса и сканирано копие от диплома за висше образование/уверение, на което кандидат-студентът трябва да напише ръчно „Вярно с оригинала“ и да се подпише.

 

КЛАСИРАНЕ

Класирането се оповестява на сайта на ВТУ www.uni-vt.bg и на сайта на Центъра за дистанционно обучение www.cet-vtu.com

  • обявяване на класирането – 19 февруари 2018 г.

 

ЗАПИСВАНЕ НА ПРИЕТИТЕ СТУДЕНТИ

Записването се извършва в Дирекция „Магистърски програми“ – Ректорат, кабинет 309 въз основа на издадена от ректора заповед:

  • записване от 20 до 28 февруари 2018 г.

Документи за записване на приетите магистри:

    1. Оригинална диплома за висше образование;
    2. 4 снимки с размер 3,5х4,5 см., паспортен формат;
    3. Вносна бележка за платена семестриална такса.
      Внесете семестриалната такса за обучение в клоновете на АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ АД.

      Банкова сметка (IBAN):BG50 BUIN 7001 3152 5000 16

      BIC на банката:BUINBGSF

      Титуляр на сметката: ВТУ “СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”

      Във вносната бележка задължително се изписват трите имена и ЕГН на студента, а не на внасящия таксата.

      Новоприетите студенти, които внасят таксите си във Велико Търново, могат да го направят:

      - в Бизнес център на Алианц Банк България АД, намиращ се на  ул. “Марно поле” № 2

      - в МФЦ към ВТУ на Алианц Банк България АД, намиращ се в учебен корпус № 5 на ВТУ

      или

      Чрез ПОС терминално устройство, намиращо се в:

      - Кабинет 504 – Ректорат

    4. Комплект формуляри - купуват се от книжарниците на университета (Ректорат, учебен корпус 5 или учебен корпус 4) и ги попълнете;
    5. Лична карта.
       

 

vnimanieЗаписването се извършва в Дирекция „Магистърски програми“ – Ректорат, кабинет 309

Изтеглете вестник

Ако имате допълнителни въпроси се свържете с нас

ВТУ "Св. св. Кирил и Методий" - Бюро за кандидатстудентска информация, реклама и прием

(062) 618 206

Можете да се свържете с нас и чрез формата за контакт