Център за дистанционно обучение

Център за дистанционно обучение

ПРИЕМ ЗА ОБУЧЕНИЕ ПО МАГИСТЪРСКИ ПРОГРАМИ за учебната 2018-2019 година

  • І прием - от 25 юни до 12 юли 2018 г. Обявяване на класиране - 19 юли 2018 г. Записване на приетите студенти - от 23 до 27 юли 2018 г.
  • ІІ прием - от 16 юли до 30 август 2018 г. Обявяване на класиране - 5 септември 2018 г. Записване на приетите студенти - от 10 до 14 септември 2018 г.
  • III прием - от 3 септември до 27 септември 2018 г. Обявяване на класиране - 5 октомври 2018 г. Записване на приетите студенти - от 8 до 12 октомври 2018 г.

 

Документи за кандидатстване

  • Декларация - съгласие за обработване на лични данни. Изтеглете тук;
  • Копие на диплома за завършено висше образование / уверение;
  • Заявление по образец - може да го изтеглите от Центъра за дистанционно обучение.;
  • Документ за внесена такса за кандидатстване – 40 лв.

Декларация - съгласие за обработване на лични данни е неотменна част от комплекта с документи за кандидатстване.

 

Подаване на документи

При кандидатстване по e-mail e необходимо да изпратите сканирано копие на платежния документ за внесена кандидатстудентска такса и сканирано копие от диплома за висше образование/уверение, на което кандидат-студентът трябва да напише ръчно „Вярно с оригинала“ и да се подпише, както и сканирани саморъчно подписани Декларация - съгласие за обработване на лични данни и Заявление.

  • На място в каб. 315 на Ректорат;
  • По пощата на адрес: 5000 Велико Търново, ул. "Теодосий Търновски" 2, ВТУ "Св. св. Кирил и Методий", каб. 315 Ректорат за Център за дистанционно обучение.

При кандидатстване по пощата e необходимо да изпратите копие на платежния документ за внесена кандидатстудентска такса и копие от диплома за висше образование/уверение, на което кандидат-студентът трябва да напише ръчно на всяка страница „Вярно с оригинала“ и да се подпише, оригинал на попълнените Декларация - съгласие за обработване на лични данни и Заявление.


При записването си приетите студенти представят:

    1. Оригинал на дипломата за висше образование;
    2. Лична карта – след сверяване на данните се връща;
    3. Квитанция за платена семестриална такса за обучение;
      Внесете семестриалната такса за обучение в клоновете на АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ АД.

      Банкова сметка (IBAN): BG50 BUIN 7001 3152 5000 16

      BIC на банката: BUINBGSF

      Титуляр на сметката: ВТУ “СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”

      Във вносната бележка задължително се изписват трите имена и ЕГН-то на студента, а не на внасящия таксата.

      Новоприетите студенти, които внасят таксите си във Велико Търново, могат да го направят:

      - в Бизнес център на Алианц Банк България АД, намиращ се на  ул. “Марно поле” № 2;

      - в МФЦ към ВТУ на Алианц Банк България АД, намиращ се в учебен корпус № 5 на ВТУ;

      - или чрез ПОС терминалните устройства, намиращи се в Ректората.

    4. Четири снимки формат 3,5/4,5 см;
    5. Комплект документи за новоприети студенти, който се купува от книжарницата в университета.
       
      vnimanieЗаписването се извършва в Ректората (Дирекция „Магистърски програми“) с документ за внесена семестриална такса. След записването студентът трябва да се регистрира в Центъра за дистанционно обучение  - каб. 315 Ректорат.

 

За допълнителни въпроси се свържете с нас

  • уебсайт: www.cet-vtu.com
  • e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  • 062/618 319 - Магдалена Николова
  • 062/618 341 - Ивелина Тасева
  • 062/618 320 - Директор ЦДО доц. д-р Стоянка Любомирова Георгиева-Лазарова