Срокът за подаване на кандидатстудентски документи за прием чрез участие в класиране е от 14 юни до 2 юли 2021 г., включително в съботните и неделните дни.
- Първо класиране се обявява на 6 юли 2021 г.
- Второ класиране се обявява на 13 юли 2021 г.
Новоприетите студентите могат да се запишат на следните дати:
- Първо класиране - 7, 8 и 9 юли 2021 г.
- Второ класиране - 14, 15 и 16 юли 2021 г.
- Попълване на свободни места - до 30 септември 2021 г.
Записване
При записването си приетите студенти представят следните документи:
- Диплома за средно образование – оригинал и 2 бр. ксерокопия;
- Комплект формуляри за записване по образец (ще ги получите безплатно от университета);
- Квитанция от платена такса за обучение.
Внесете семестриалната такса за обучение в клоновете на АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ АД.
Банкова сметка (IBAN):BG50 BUIN 7001 3152 5000 16
BIC на банката:BUINBGSF
Титуляр на сметката: ВТУ “СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”
Във вносната бележка задължително се изписват трите имена и ЕГН-то на студента, а не на внасящия таксата.
Новоприетите студенти, които внасят таксите си във Велико Търново, могат да го направят:
- в офис на Алианц Банк България, намиращ се в сградата на учебен корпус № 5 на ВТУ;
- в офис на Алианц Банк България, ул. “Марно поле” № 2;
- с дебитна карта на ПОС терминал в Ректората.
- Три снимки - паспортен формат;
- Лична карта.
Записването се извършва само в Ректората!