Съвместна бакалавърска програма с ВУЗФ

Съвместна бакалавърска програма

Великотърновският университет „Св. св. Кирил и Методий“ съвместно с Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) предлага на своите кандидат-студенти възможността за подаване на документи и записване в една нова БАКАЛАВЪРСКА програма (специалност).

Бакалавърската програма  „Информационни технологии и бизнес мениджмънт” е първата по рода си иновативна програма  организирана съвместно с Висшето училище по застраховане и финанси и Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий". Основните цели на програмата са подготовката на висококвалифицирани специалисти с изградено пазарно мислене и формирането на знания и умения, професионални навици и качества, характерни за съвременния кадър в бизнес мениджмънта и информационните технологии. Учебният план комбинира интердисциплинарно обучение по специализирани дисциплини от областите на финансовия мениджмънт, управлението на цифрови проекти, електронния бизнес, ERP, CRM и CMS системите. Програма ще засегне основни знания и умения, необходими за ефективна реализация и конкурентоспособност на пазара на труда като умения за анализиране и интерпретиране на получена финансова информация, аналитично, прогностично, комбинативно мислене, умение за вземане на решения, умения за работа в екип, комуникативност и стремеж към постоянно повишаване на квалификацията.

 

КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ

Завършилите тази програма ще:

  • притежават задълбочена подготовка в областта на финансовия мениджмънт
  • притежават задълбочена подготовка в областта на управлението на цифрови проекти, електронния бизнес, ERP, CRM и CMS системите
  • притежават знания за обработка и анализ на данни
  • придобиват висококвалифицирани знания в особеностите на виртуалната реалност и дигиталния бизнес
  • придобиват умения за събиране и анализиране на информация, предлагат решения на комплексни проблеми, както и вземат информирани решения

 

РЕАЛИЗAЦИЯ:

Завършилите ще се квалифицират и утвърдят като:

  • специалисти-професионалисти по вземането на управленски решения и разработването на бизнес стратегии
  • специалисти, съчетаващи умения и компетенции по икономика и информационни технологии
  • експерти и мениджъри в областта на електронния бизнес
  • собственици и бизнес мениджъри на различни йерархични нива в организациите
  • консултанти по изграждането и управлението на онлайн бизнес платформите

 

НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:

      1. Попълване на онлайн форма за подаване на документи: Кандидатстудентски документи-бакалавър
      2. Копие на диплома за средно образование - върху него да пише: Вярно с оригинала. Подпис и две имена. Копието на дипломата можете да го изпратите на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или до Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
      3. 4 броя цветни снимки паспортен формат
      4. Обработка на кандидатстудентски документи -100 лв.
      5. Плащане на семестриалната такса

* Документите могат да бъдат подадени онлайн или на място във ВУЗФ 

 

СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ И ЗАПИСВАНЕ:

Предварителен прием:

  • ЗАПИСВАНЕ   от 1 ноември до 31 януари 2024 г.  - получавате 20% отстъпка от таксата за първата година.
  • ЗАПИСВАНЕ   от 1 февруари до 31 март 2024 г.  - получавате 15% отстъпка от таксата за първата година.

Редовен прием:

  •   от 1 април до 15 септември 2024 г. 

 

vnimanie ВАЖНО! Бакалавърската програма "Информационни технологии и бизнес мениджмънт" ще стартира при група от минимум 10 човека.

 

Партньорството между двете образователни институции ще даде уникална възможност на студентите да се възползват от най-доброто от двата университета, като комбинират експертните знания и опит на държавния университет със специализираните програми, иновативността и индивидуалното отношение в частния университет.

Целта на партньорската програма е да подготвя висококвалифицирани специалисти с изградено пазарно мислене и формиране на знания и умения, професионални навици и качества, характерни за съвременните кадри в бизнес мениджмънта и информационните технологии.

Програмата ще се изучава в редовна форма. Студентите ще бъдат обучавани съвместно от преподаватели от двата университета, които притежават богат академичен и професионален опит. ВУЗФ ще бъде координиращото висше училище. Завършилите специалността „Информационни технологии и бизнес мениджмънт“ ще получат съвместна диплома от ВУЗФ и Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий", подписана от двамата ректори. 

 

vnimanie Програмата ще даде на студентите задълбочени познания, необходими за ефективна реализация и конкурентоспособност на пазара на труда, умения за анализиране и интерпретиране на получена финансова информация, развитие на аналитично, прогностично и комбинативно мислене. Надграждат се също така способностите за вземане на решения, умения за работа в екип, комуникативност и стремеж към постоянно повишаване на квалификацията.

Приемът за първата съвместна бакалавърска програма на ВУЗФ и ВТУ за новата академична 2024/2025 година вече е отворен и ще се осъществява само по документи. Всеки кандидат може да подаде документите си онлайн ТУК, както и в офисите за прием на студенти във ВУЗФ и Великотърновския университет.

Допълнително удобство е, че при заплащането на семестриалните такси всеки студент може да се възползва и от опцията за разсрочено плащане, без оскъпяване на таксата. Всеки, който желае да получи повече информация за новата специалност, може да си запази час за среща във ВУЗФ или онлайн консултация на: https://vuzf.bg/konsultatsii

Повече за програмата може да научите и Кандидатстудентски документи-бакалавър.

За повече информация можете да се обадите:

  • във ВТУ на телефон 062/618 204 или на моб.  +359 882 351 369
  • във ВУЗФ на телефон 02/401 58 07 или на моб. +359 888 443 096

 

Великотърновски университет - Лого 3

vnimanieНа вниманието на всички кандидат-студенти (кандидат-бакалаври)!

Срокът за подаване на кандидатстудентски документи за прием чрез участие в класиране е от 17 юни до 3 юли 2024 г., само електронно, през платформата http://epriem.uni-vt.bg.

Заявления подадени след тази дата няма да бъдат обработени!