Подаване на документи

podavane na dokumenti1

 

ЗАПАЗВАНЕ НА МЯСТО ПО АКЦИЯ „РАНО РАНИ“

Подробности за акцията, условията и необходимите документи може да намерите ТУК.

 

С КАКВИ ДОКУМЕНТИ ДА КАНДИДАТСТВАМ?

    1. Кандидатстването по АКЦИЯТА „РАНО РАНИ – ОТКРИЙ НОВИ ХОРИЗОНТИ. СТАНИ МАГИСТЪР“ 2024 г. е електронно и дава възможност на кандидати, на които им предстои завършване на висше образование през текущата 2024 г., да си запазят място по една предпочитана магистърска програма. Те следва да представят уверение, че са в последен курс на обучение и им предстои дипломиране през 2024 г.
    2. Кандидатстването по магистърските програми в редовния прием става електронно с диплома за висше образование или с уверение (ако предстои издаване на диплома) и с успех, не по-малък от „добър“. Приемът на студенти се извършва чрез конкурс по документи. За определени магистърски програми се провеждат изпит, тест или събеседване – условията и графикът за тях може да видите ТУК.

 

КАКВИ СТЪПКИ ДА СЛЕДВАМ ПРИ КАНДИДАТСТВАНЕТО?

При електронното кандидатстване следвайте следните стъпки:

    1. Първа стъпка. Подаване на заявление за кандидатстване, попълнено в електронната система, като се изисква задължителна начална регистрация чрез валидни лични данни и валиден адрес на електронна поща (електронната система ще бъде активна от 24 юни 2024 г.).
    2. Втора стъпка. Тя има два варианта:

       Първи вариант: кандидатстване по време на АКЦИЯТА „РАНО РАНИ – ОТКРИЙ НОВИ ХОРИЗОНТИ. СТАНИ МАГИСТЪР“ 2024 г. Изпратете на следния имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  сканирано копие на уверение, че сте в последен курс на обучение и ви предстои дипломиране през 2024 г. Тези кандидати могат да подадат документи само по време на АКЦИЯТА „РАНО РАНИ – ОТКРИЙ НОВИ ХОРИЗОНТИ. СТАНИ МАГИСТЪР“ 2024 г.

      Кандидатите, които вече имат диплома за висше образование, изпращат сканираното копие на дипломата.

       Втори вариант: кандидатстване в редовния прием. Изпратете сканирано копие на дипломата си за висше образование на следния имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. Ако издаването на дипломата е предстоящо, кандидатът подава уверение или академична справка, където е отразен средният успех от семестриалните изпити и успехът от държавните изпити.

    3. Трета стъпка. Тази стъпка следва след проверка на вашите документи и потвърждаване на избора ви!!!

Изпратете сканирано копие на документ за платена такса за участие в кандидатмагистърския прием и за такса за изпит (за определени специалности) в размер, определен от Академическия съвет, на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Ако имате допълнителни въпроси, се свържете с нас:

ВТУ "Св. св. Кирил и Методий" - Дирекция "Магистърски програми"

тел.: (062) 618 204

GSM: 0882 351 369

email: magistar@ts.uni-vt.bg

Можете да се свържете с нас и чрез формата за контакт